SEO agentliyi

Rəqəmsal marketinq və SEO şirkətləri ilə işləyən markalar, axtarış nəticələrində mövqelərini artırmaq üçün arxa tərəfdə nələrin baş verdiyi ilə yaxından maraqlanır. Bir çox insan Google nəticələrində reytinq yüksəltməsini asanlıqla ala bilər. Bununla birlikdə, müştəri saytının internet axtarış nəticələrində görünməsini yaxşılaşdırmaq üçün səy göstərmək yalnız SEO agentliyi tərəfindən yaşanan çətin və əziyyətli bir prosesdir.
Bakıda SEO Agentliyi nə edir və necə işləyir
Ən təməl səviyyədə müştərilər bilirlər ki, SEO agentlikləri rəqəmsal işlərin görmə qabiliyyətini artırmağa kömək edir və onlayn gəlir əldə etmək potensialını artırmaq üçün daha çox iş sorğusu əldə etməyə kömək edir. Bəs bu necə edilir? Burada izahat texniki baxımdan olacaq. Bununla birlikdə, yaxşı işlənmiş SEO kampaniyasını yaradan üç əsas vəzifə kateqoriyası var: 1) Məzmun ilə məşğul olmaq 2) Sektor nüfuzunu yaxşılaşdırmaq üçün müvafiq və mənalı backlink əldə etmək; 3) A / B sınamaq və sonra ən faydalı taktika əsasında saytın yenidən qurulması. .
Birinci mərhələ: Ümumi analiz
SEO mütəxəssisi üçün ilk addım müştəridən müvafiq brifinq almaqdır. Nə etdiyinizi, məhsullarınızı / xidmətlərinizi, potensial müştərilərinizi, hədəf bazar seqmentləşdirmə və cari sayt arxitekturasını başa düşməyə çalışacaqlar. Hər müştəri fərqlidir və hər müştərinin iş ehtiyacları fərqlidir. Buna görə hər kəs üçün işləyəcək hazır bir həll ola bilməz. Bir müştəri üçün işləyəcək şey digər müştəri üçün eyni dərəcədə yaxşı işləməyəcəyi doğrudur.
İkinci mərhələ: SEO üçün yol
SEO agentliyi indi nəyin dəyişdirilməli və nəyə diqqət etməli olduğuna dair SEO strategiyalarını qurmağa başlayır. Görüləcək vəzifələr və gözlənilən nəticələri task şəklində qeyd edəcəl. Eyni zamanda müəyyən bir işi birdəfəlik hadisə və ya davam edən hadisə kimi təsnif edir. Bu, gələcək bütün hadisələr üçün bir yol xəritəsi olacaq və müəyyən bir SEO işi üçün nə edəcəyinizi komandalara istiqamətləndirəcəkdir.
Üçüncü mərhələ: Daimi Backlink İnşaası
Backlink əldə etmək uğurlu SEO təcrübələrinin əsas prinsiplərindən biridir. SEO agentlikləri bağlantı qurmağın birdəfəlik fəaliyyət olmadığını, meta etiketləri əlavə etmək kimi saytdakı optimallaşdırma texnikalarından daha çox davamlılıq olduğunu bilirlər. Backlink davamlı bir fəaliyyətdir. Durğunluğun qarşısını almaq üçün Google saytınızın hələ də etibarlı olduğunu və indiki kontekstdə daha yüksək yer tutmağa layiq olduğunu bilmək üçün daim yeni bağlantılar ilə qidalanmalıdır. Bəlkə də daimi yoxlama ehtiyacı bağlantıların bitməyən bir fəaliyyət olaraq ortaya çıxmasının bir səbəbidir.
Dördüncü mərhələ: Məzmun istehsalı
Məzmun markanı oxucuya bağlayan yeganə maddədir. İstər mətn, istər video, istərsə də dəqiq, əlaqəli və mənalı məzmun həmişə hədəf auditoriyanızdan daha yüksək səviyyədə iştirak təmin edəcəkdir.
Beşinci mərhələ: Daimi nəzarət və təqib
Bir SEO firmasının vəd etdiyi hədəflərin nə qədərinə çatacağını yoxlayır. SEO işinin hər hansı bir hissəsi gözlənilən nəticələrdən kənara çıxırsa, SEO agentliyi işin yenidən qurulması üçün konkret addımlar atmalıdır.